Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, kabine toplantısı sonrası açıklamalarda bulundu. Konuşmasında Yunanistan’ın Ege’ye askeri sevkiyatına değinen Erdoğan, “Atina yönetimi kışkırtmalardan vazgeçmeli” dedi. Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Yunanistan hiçbir şekilde dengimiz değildir. Yunan yöneticiler bunun hesabını verecek” ifadelerini kullandı. Kabine toplantısının “keyifli” geçtiğini söyleyen Erdoğan, bakanların iyi çalıştığını ifade ederek yeni düzenlemeleri açıkladı. “Talep...